کارخانه مواد شوینده صحت در تهران

مواد شوینده صحت با نام شرکت بازرگانی و صنعتی صحت در سالیان بسیار دور در ایران تاسیس شد. در این شرکت صنعتی انواع مختلف شوینده با کیفیت مرغوب در حال تولید شدن و فرآوری هست. در ادامه به تشریح شرکت و تولیدات آن خواهیم پرداخت.
تاسیس کارخانه مواد شوینده صحت
گروه صنعتی و بازرگانی صحت در سالیان دور و در سال ۱۳۳۵ توسط مدیران و هیئت مدیره در شهر تهران به جهت تولید شوینده های شامپو و ... تاسیس گردید.
به تایید منابع مدیریتی تولیدات صنایع بهداشتی این شرکت صنعتی به عنوان اولین تولید کننده شامپو های گیاهی در کشور سردمدار نوآوران این صنعت در کشور می باشد. پیش تاز بودن شرکت صحت در سایه تولیدات با کیفیت انواع شامپو در همان سالیان ابتدایی تاسیس شروع شد و سپس با اضافه شدن سایر شوینده ها مانند مایعات ظرفشویی و دستشویی به سبد تولیدات این مجموعه رنگ و بوی بهتری را به خود گرفت.
هم اکنون که از زمان تاسیس این شرکت ۶۶ سال گذشته و تمامی تجهیزات کارخانه بروز شده و همچنین نیروهای تولید و نیز استراتژی های خطوط تولید نیز با سیاست های تولید جهانی مطابقت زیادی پیدا نموده شاهد توسعه چشمگیر این مجموعه در تمامی حوزه های تولیدی بوده ایم. بر همین اساس محصولات شوینده این شرکت در کنار توزیع منظم و مداوم در سطح فروشگاه های سراسر کشور موفق به حضور در فروشگاه های کشورهای دیگر و فتح آن بازارها شده است که نوید بخش آینده ای بهتر و درخشان تر برای این تولیدی را به همراه دارد.
تاسیس این مجموعه در کلانشهر تهران مزایای بیشماری را ایجاد نموده است که این مزایا هم برای کارخانه تاثیر گذار هست و هم برای خریداران و مشتریان این مجموعه تولید که در ادامه بیشتر به آنها خواهیم پرداخت.
اولویت های تولیدی مواد شوینده صحت
همانطور در ابتدای بحث مطرح گردید در ابتدای تاسیس کارخانه و پس از آنکه تمامی مدیران شروع کار را اعلام نمودند تولیدات مجموعه با الویت ساخت و تولید شامپو استارت خورد.
در بحث پروسه تولیدات شامپو مدیران خطوط تولید این مجموعه بزرگ بعد از بررسی تولیدات مشابه در داخل کشور و خارج از کشور و بررسی نوع و کیفیت آنها اقدام به مقایسه تولیدات شامپوی تولید شده صحت با آنها توسط متخصصان امر تولید شد.
در ادامه با توجه به اینکه در آن زمان استفاده و بهره برداری از انواع گیاهان و عصاره های آن در تمامی صنایع بخصوص صنایع غذایی فراگیر شده بود و زمزمه های استفاده از گیاهان و عصاره آنها در ترکیب شامپو ها نیز به گوش می رسید متخصصان بر آن شدند تا از گیاهان در فرمول شامپو ها بهره ببرند. در همین راستا با مطالعات گسترده و جامعی که توسط مهندسان شیمی و آزمایشگاهی این شرکت صورت گرفت نحوه بکار گیری درصدی از عصاره گیاهان مفید برای پوست و مو و نحوه استفاده از آنها در فرمول شامپو ها به اثبات رسید و میزان و درصد های آن توسط ایشان به کاربران خطوط تولید ابلاغ گردید.
از آن زمان تحولی شگرف در زمینه کیفیت شامپو های تولیدی شرکت صحت آغاز شد که بعد از استفاده توسط مصرف کنندگان و مشاهده کیفیت و تاثیر گذاری آن در بهبود حالت و تقویت آنها اعتماد مشتریان این محصول زیاد شده و انقلابی تازه در تولید محصولات جدید در ابن شرکت شروع شد. انقلابی در تولید که عرضه محصولات گوناگونی مانند مایع ظرفشویی و دستشویی با کیفیتهای برتر را میتوان جزئی از آن نامید.
خمیر دندان صحت
در پس رونق گرفتن تولیدات شرکت صحت نوبت رسید به تولید و عرضه محصولی جدید بنام خمیر دندان صحت که حدودا در سال ۱۳۴۰ تولید آن کلید خورد و اولین خمیر دندان با کیفیت ابتدایی آن به بازار عرضه شد. با سپری شدن سالیانی چند و بعد از آنکه استفاده از عصاره های گیاهی در ترکیب شامپو ها و دیگر شوینده ها بخوبی تاثیر خود را در کیفیت محصول و رضایت مصرف کنندگان نشان داده بود اینبار نوبت تولید خمیر دندان نسل جدید بود.
در تولید خمیر دندان های نسل جدید از بهترین مواد معدنی و گیاهی استفاده شده که بیشترین تاثیر را در سلامت دهان و دندان ایفا می کند.
استفاده از ماده معدنی فلوراید و همچنین منتول در کنار عصاره نعنا باعث تولید محصولی عالی شده است که می تواند تاثیر بسیار خوبی را در پیشگیری از ایجاد عفونت و تشکیل جرم دندانی داشته باشد.
خمیر دندانها در دو نوع فلوراید دار و دارای منتول و در دو وزن ۷۰ گرم و ۱۲۰ گرم در حال تولید هست.
خرید و فروش انواع محصولات صحت
بر کسی پوشیده نیست که برند شوینده صحت از لحاظ میزان فروش در کشور در بین سه کارخانه اول می باشد که میتواند تامین کننده نیاز شوینده های کشور باشد. از این رو شرکت های بسیاری که کار توزیع محصولات شوینده را در کشور بر عهده دارند با شناختی که از بازار این حوزه کالایی دارند رقابت شدیدی را در خرید و عرضه محصولات شوینده صحت به مصرف کنندگان از خود نشان می دهند. این موضوع رقابت در بین عمده فروشان باعث شده است که عرضه مواد شوینده صحت با سرعت د قدرت بیشتری در بین مردم در حال انجام باشد که در ادامه این رقابت عرضه این محصولات با قیمت کمتر و سود کمتری انجام می گیرد که بتوانند مشتریان را به سمت خود بکشانند. پس این انتظار می رود که توزیع مواد شوینده صحت با کمترین قیمت ممکن به دست مصرف کننده نهایی برسد که موجب رضایت آنها خواهد بود.
بازدیدها: 7