مجموعه پاکال شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مراکز عرضه صابون لباسشویی به صورت بسته ای

در حال حاضر صابون ابرو تریاک لباسشویی بسته ای به یکی از محصولات بهداشتی تبدیل شده که به دلیل خواص پاک کنندگی و گند زدایی فوق العاده بالا، طرفداران بسیار زیادی را در اقصی نقاط دنیا به خود جذب کرده است.

از همین رو مراکز عرضه انواع صابون صادراتی لباسشویی در کشور ما نیز فعال شده اند تا با ارائه محصولاتی با کیفیت و قیمت نسبتا ارزان، بتوانند محصولاتی ایرانی را به سایر نقاط دنیا صادر نموده و ارزآوری خوبی برای کشورمان داشته باشند. برای آگاهی بیشتر از قیمت و آشنایی با انواع بهترین صابون برای لباسشویی، تا انتها این مطلب با ما همراه باشید.

مراکز عرضه صابون لباسشویی به صورت بسته ای

بهترین انواع صابون برای لباسشویی

بهترین انواع صابون برای لباسشویی همان طور که می دانید با شیوع ویروس کرونا و همه گیری آن در سراسر دنیا، مسئله پاکیزگی و توجه به نکات بهداشتی یکی از موارد مهمی است که می بایست نسبت به رعایت آنها اهتمام جدی نمود.

شست و شوی لباس ها نیز موضوعی است که در این زمان نباید از آن غافل شد و به طور مستمر نسبت به نظافت و تمیزی آنها باید توجه نمود که این امر معمولا توسط خانم های خانه دار انجام می شود.

یکی از لوازم ضروری برای این مهم، تهیه و استفاده صحیح از مواد شوینده و ضد عفونی کننده است که از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. در گذشته بیشتر از پودرهای لباسشویی و صابون چای سبز ان جی برای شستن لباس ها استفاده میشد اما چند سالی است که با پیشرفت علم و تکنولوژی محققان محصولی را تولید کردند به نام “صابون لباسشویی” که با فرمولاسیون جدید علاوه بر دارا بودن خواص پودرهای قدیمی، آنزیم های جدیدی در ترکیب آنها قرار دارد که هم موجب تمیزی البسه شده و هم با دارا بودن خواص گندزدایی، نسبت به ضدعفونی کردن لباس ها هم مورد استفاده قرار می گیرد.

لازم به ذکر است که بهترین صابون برای لباسشویی؛

  • صابونی است که از مواد اولیه مرغوب تهیه شده باشد.
  • ترکیبات آن حاوی هیدروکسید سدیم و انواع روغن های گیاهی مثل روغن نارگیل یا پالم باشد.
  • خاصیت ضد حساسیتی داشته باشد تا بتوان برای شستشوی لباس کودکان نیز مورد استفاده قرار گیرد.

پخش انواع صابون لباسشویی بسته ای

پخش انواع صابون لباسشویی بسته ای پخش انواع صابون لباسشویی به صورت بسته بندی و یا فله از طریق نمایندگی های مجاز فروش این محصولات در سراسر کشور انجام می شود. مجموعه ما نیز به عنوان یکی از معتبر ترین شرکت های عرضه کننده انواع محصولات بهداشتی در کشور، بهترین و با کیفیت ترین لوازم بهداشتی از جمله صابون های لباسشویی بسته ای را با نازلترین قیمت در اختیار هموطنان عزیز قرار می دهد.

یکی از بهترین صابون های لباسشویی موجود در بازار، صابون ماشین لباسشویی پژمان است که نمایندگی رسمی عرضه این محصولات بر عهده مجموعه ما می باشد. برای سفارش آسان این محصول می توانید با کارشناسان فروش ما ارتباط برقرار نموده و محصول مود نظرتان را به میزان دلخواه خریداری نمایید.

بازدیدها: 47

محمدرضا اعلمی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش : محمد رضا اعلمی

راه های ارتباطی:

  شماره تماس مدیر فروش : 09125813403

  شماره تماس مشاور ارشد فروش: 09193884918

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه پاکال شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *