مجموعه پاکال شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

کارخانه پودر لباسشویی تندیس

از زمانی که تاسیس کارخانه پودر تندیس و صابون چای سبز کلید خورد تولید پودر لباسشویی در الویت تولید این شرکت شوینده قرار گرفت و مدیران شرکت با بکار گیری بهترین مواد و زبده ترین کارشناسان شروع به تولید پودر لباسشویی با برند تندیس نمودند.

کارخانه پودر تندیس

کارخانه پودر تندیس کجاست

آیا شما تاجر محترم بدنبال کارخانه تولید کننده پودر لباسشویی تندیس میگردید ؟
ما شما را راهنمایی خواهیم کرد تا با دنبال کردن نظرات و مشاوره های تخصصی شرکت  زودتر به نتیجه برسید و اقدام به سفارش و خرید محصول مورد نظر خود را داشته باشید .
فروش پودر لباسشویی

کارخانه سمبل شیمی با داشتن کادری مجرب و  نیروی انسانی ماهر و با تعهد و دارای مدارج علمی بالا و تحصیل کرده و دارا بودن آزمایشگاه های مدرن و بروز تولیدات دارد. انجام آزمایشات روزانه از محصولات تولیدی در خط تولید کارخانه  و خط تولید بروز با داشتن دستگاه های پیشرفته دارای خطوط تولید پودرهای تندیس، بهریز و تولید مایعات با برند تندیس و بهریز می نماید. برای ارتباط گرفتن با شرکت ما که با عنوان کارخانه سمبل شیمی  (تندیس ) معروف هست  با شماره تلفن های زیر که کارشناسان کارخانه پاسخگو خواهند بود ارتباط برقرار نمایید.

کارخانه سمبل شیمی یا همان تندیس در شهر صنعتی قزوین و در کیلومتر ۱۰ جاده قزوین به بوئین زهرا قرار دارد و با سابقه تولید در حدود ۲۰ سال یکی از برند های قدیمی و معروف در کشور است.

 

تولیدات پودر لباسشویی کارخانه تندیس

یکی از بهترین و خوش نام ترین برند های مواد شوینده ایران که در زمینه تولید اغلب مواد شوینده فعالیت دارد و در تولید پودرهای لباسشویی ماشینی و دستی نیز تولیدات بسیارقوی دارد برند تندیس و بهریز از شرکت سمبل شیمی می باشد. تولیدات شرکت پودر های شوینده خود را در جعبه های ۵۰۰ گرمی و در طرح ها و رنگ های زیبا و شکیل به بازار عرضه می کند. این پودر همچنین در وزن های  ۱۰ و ۲۰ کیلویی که داخل کیسه هایی با طراحی بسیار زیبا تولید شده است نیز ارائه می کند که رضایت بسیاری از مصرف کنندگان را بدنبال داشته است .

پودر های لباسشویی تندیس و بهریز با عنایت به ناظران فنی که در شرکت نظارت همیشگی روی تولید دارند جزء پودرهای با کیفیت است. به دلیل دارا بودن کیفیت خوب و قیمت مناسب و داشتن بسته بندی ۵۰۰ گرمی و فله ای ده و  بیست  کیلویی و ظاهری شکیل و زیبا توانسته سفارشات و خرید های بسیار خوبی در ایران داشته باشد. همچنین این پودر توانسته است توجه مصرف کنندگان در سایر کشورها مثل عراق و افغانستان را نیز به خود معطوف نماید. این مهم باعث شده است که انگیزه و اشتیاق کارخانه تولیدی تندیس برای بهبود بیشتر کیفیت محصولات بیشتر و بیشتر شود. تا حدی که این کارخانه در چند سال اخیر بعنوان صادر کننده نمونه کشوری انتخاب و معرفی می گردد.

کارخانه تندیس و تولیدات آن

شرکت تندیس که در ابتدای کار شروع به تولید پودر لباسشویی در دو نوع دستی و ماشینی نمود. بعد از گذشت زمانی اندک با توجه به قیمت مناسب و کیفیت مناسب آن توانست بازار خوبی را برای خود در بخش فروش داخلی و صادرات داشته باشد. در کنار این شوینده خوب شروع به تولید انواع شوینده های دیگر در قالب مایعات شوینده نیز نمود. این محصولات با همان برند تندیس به بازار ارائه شد که خوشبختانه بسیار نیز موفق عمل کرد و از لحاظ کیفی و هم از نظر قیمت و ظاهر محصولات و بطری های آنها.

در زیر به مایعات شوینده کارخانه تندیس اشاره ای خواهیم نمود:
  1. انواع مایعات دستشویی در وزن ها و بسته بندی های متنوع و جذاب
  2. انواع مایعات ظرفشویی در بسته بندی ها و سایز های مختلف و بازار پسند
  3. انواع مایعات سفید کننده در وزن های متفاوت
  4. انواع مایعات جوهر نمک در سایز های متنوع
  5. مایع شیشه شور در وزن های ۴۰۰ گرو و ۵۰۰ گرم
  6. پودر های لباسشویی ماشینی و دستی علاوه بر جعبه های ۵۰۰ گرمی در کیسه های ده و بیست کیلویی هم به تولیدات سبد پودر لباسشویی اضافه گردید

جدیدترین تولیدات کارخانه تندیس

درسالیان اخیر شرکت تندیس با ارائه محصولات خود در قالب پودرهای لباسشویی و بسته بندی های آن و نیز ارائه انواع مایعات شوینده در بازار حضور قوی دارد. این کارخانه با توجه به نیاز مشتریان و مصرف کنندگان بسیار خوب عمل نموده و به توصیه مدیران تولید و فروش خود اقدام به تولید چند محصول جدید نمود. کارخانه از همین جا استارت تولید مواد شوینده جدید شرکت در قالب محصولات زیر زده شد و به عنوان جدیدترین محصولات تندیس در بازار معرفی شده اند:
  1. مایع لباسشویی مشکین شوی تندیس در وزن یک لیتر
  2. مایع لباسشویی رنگین شوی تندیس در وزن یک لیتر
  3. شامپو سر تندیس شامپو سدر
  4. مایع پاک کننده چند منظوره تندیس

کارشناسان تولید در آینده ای نزدیک محصولات دیگر را نیز به این لیست بلند بالا اضافه خواهند نمود. این شرکت به یکی از شرکت هایی تبدیل شود که تمامی شوینده ها را با قیمت و کیفیت مناسب به بازار داخل و خارج ارائه خواهد نمود. کارخانه با حجم محصولات بالا توانسته سهم خوبی از فروش های کل کشور را به خود اختصاص خواهد داد.

کارخانه پودرلباسشویی با کیفیت

حجم تماس هایی که برای خرید مواد شوینده از شرکت تندیس صورت می گیرد اغلب به خرید پودر لباسشویی اختصاص دارد. مشتریان به دنبال کارخانه پودر لباسشویی با کیفیت خوب و قیمت ارزان هستند.

درخواست بیشتر مشتریان در زمان مراجعه به کارخانه و یا در تماس تلفنی این می باشد که ما پودر لباسشویی می خواهیم که علاوه به اینکه دارای قیمت ارزان باشد حتما دارای کف فراوان در زمان شستشو باشد. و همچنین قدرت تمیز کنندگی بالایی هم داشته باشد. در کنار این خصوصیات حتما حتما دارای بوی خوش باشد که هم زمان شستشو این احساس شود و نیز بعد از تمام شدن شستشو و خشک شدن البسه بوی خوبی از لباس ها استشمام شود که حس خوبی به مصرف کننده بدهد.

در کنار هم قرار دادن این ویژگیها در یک پودر کاری مهم و سخت و تخصصی هست که کارخانه های اندکی این تخصص و کارایی را دارند که بتوانند این محصول را با این خصوصیات تولید نمایند. خوشبختانه کارخانه پودر تندیس با ارائه پودر تندیس با همه این موارد توانسته رضایت حداکثری مصرف کنندگان را حاصل نماید.

اگر بخواهیم نگاهی عمیق به تولید پودر لباسشویی برند تندیس و نیز سایر تولیدات این کارخانه بیندازیم حتما متوجه مواردی خواهیم شد. در کل کشور محصولات کارخانه هم دارای کیفیت استاندارد و مرغوب هست و قیمت ان مناسب ترین در کشور هست. شما خریداران و تاجران اگر بابت شناخت بیشتر محصولات و پودر احتیاج به کمک و راهنمایی دارید با همکاران ما تماس بگیرید.

مشاوران فروش شرکت

محمدرضا اعلمی شوینده

آدرس دفتر مرکزی:

تهران اکباتان خیابان حنانی خیابان نفیسی پلاک۷۸

آدرس کارخانه:

قزوین شهرک صنعتی لیا

تلفن واحد فروش:

۰۹۱۲۵۸۱۳۴۰۳

۰۹۱۹۳۸۸۴۹۱۸

بازدیدها: 1489

محمدرضا اعلمی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش : محمد رضا اعلمی

راه های ارتباطی:

  شماره تماس مدیر فروش : 09125813403

  شماره تماس مشاور ارشد فروش: 09193884918

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه پاکال شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *