کارخانه مایع دستشویی ارزان
بهترین مواد شوینده ای که در بازار تقاضای زیادی دارد در کارخانه مایع دستشویی با رایحه ها و رنگهای متنوع تولید می شود. که این مایع دست توسط خریداران دارای سلایق مختلف انتخاب و خریداری می شود.
تولید مایع دستشویی با کیفیت خوب و قیمت مناسب از الویت های خرید صاحبان مشاغل در حوزه مواد شوینده هست که دارای هدف گذاری مدون و برنامه ریزی شده ای هستند.
مایع دستشویی
مایع دستشویی یکی دیگر از محصولات شوینده است که برای شستشوی دستها پس از استفاده از نوالت مورد استفاده قرار میگیرد. این مایع دارای ترکیب شیمیایی سفت کنندهها، ضد عفونی کنندهها و مرطوب کنندههای مختلف است که باعث تمیزی و ضدعفونی دستها میشود. از مزایای آن به نرم شدن پوست می توان اشاره نمود.
فروش مایع دستشویی
الویتی که در فروش توسط شرکت های تولیدی و تابعه پاکال مطرح می باشد از درجه اعتبار بالایی برخوردار هست. به نوعی که تمامی پیکان هایی که سمت و سوی درآمد زایی خواهند داشت باید به سیبل فروش و مشتری مداری نشانده شود. در همین راستا در شرکت پاکال که یک مجموعه تولیدی و شیمیایی می باشد تیم متخصصی از فروشندگان زبده تعیین شده است. این فروشندگان دارای مدرک کارشناسی مدیریت بازرایابی در حوزه کسب و کار هستند. این کارشناسان با توجه به مدرک مرتبطی که دارند آموزش های لازم را در ابتدای کار خواهند دید که میتواند تکمیل کننده تحصیلات آکادمیک انها باشد.
هم چنین شرکت پاکال برای بروز بودن و ارتقا این عزیزان در طول مدت خدمت فروشندگان نیز دوره های ضمن خدمتی برگزار می کند. این دوره ها این ظرفیت را برای آنها ایجاد می کند که بتوانند ارتباط بهتری را با مشتریان و خریداران برقرار نمایند. زمانی که فروشنده ای توانست یک رابطه کاری و فروشی و با اعتبار را با خریداران برقرار نماید می توان امیدوار بود که مشتری که به خریدار تبدیل می شود تا سالیان سال از همان کارشناس و همان محصول شوینده خرید انجام دهد. و این یعنی اینکه فروشنده کار خود را به درستی انجام داده. و بدین معنی هست که اموزش های اول کار و در ضمن کار نیز مثمر ثمر واقع شده که فروشنده توان فروش بالایی را کسب نموده است.
شعار شرکت پاکال در امر فروش
یکی از دغدغه هایی که بیشتر خریداران و مراجعه کنندگان به دفتر مرکزی شرکت پاکال در مورد فروش مطرح می نمایند موضوع تکریم ارباب رجوع می باشد. در این مقوله خریداران انتظار دارند که وقتی که به دفتر و به نزد فروشندگان محصولات شوینده مراجعه می کنند و پرسش هایی را مطرح می نمایند کارشناسان با رعایت ادب و محترمانه و کامل پاسخ انها را بدهند. البته که این موضوع مورد تایید مدیریت مجموعه و مدیران بالادستی این شرکت می باشد. چرا که تکریم ارباب رجوع مطابق آخرین استاندارد های فروش در دنیا از رتبه بالایی در میزان فروش برخوردار هست. تا جایی که برخی از خریداران و مراجعین با مطرح کردن این مورد که دوست دارند گران تر بخرند ولی پاسخ تمام سوالات و ابهامات در مورد محصولات با زبای گویا و محترمانه داده شود. پس با نگاهی به این مورد می توان متوجه شد که اخلاق مداری و داشتن خلق و خوی خوب و برخورد مناسب فروشندگان با مشتریان چقدر می تواند در نوع و میزان فروش تاثیر داشته باشد.
در اغلب شرکت ها مشاهده شده است که علی رغم اینکه کلی سرمایه گذاری انجام می شود تا محصولی با کیفیت تولید شود ولی از تیم فروش و آموزش آن غافل می شوند. در این موارد دیده شده است که این مجموعه ها یا میزان فروش کمی دارند یا پس از مدتی فروش ها قطع شده و با کاهش چمشگیری در تعداد و تنوع مشتریان شاهد هست. کار درست در امر تولید، بازاریابی و فروش در هر کارخانه ای بایستی طبق یک فرمول مشخص پیش برود و این نباشد که روی یک موضوع سرمایه و زمان زیادی گذاشته شود و موضوع دیگر بی توجه باشد. در این صورت با کاریکاتور در مجموعه تولیدی و فروش مواجه خواهد شد. بدین صورت که تولید قوی و بزرگ ولی فروش ضعیف و کم خواهد بود. این کاریکاتور نه تنها کارآمد نیست بلکه موجب هدر رفتن انرژی و بیهوده خواهد بود.
فروش نه تنها کاری تخصصی هست بلکه به نوعی دانشی هست که در دروس دانشگاهی تدریس آن مورد بحث و بررسی می باشد. این مورد با توجه به اهمیت فوق العاده ای که در فرایند بازاریابی و فروش دارد در چندین واحد آکادمیک مورد بررسی قرار می گیرد و اساتید خبره این معلومات را به دانشجویان مربوطه تدریس می نمایند.
این موضوع نشان دهنده این هست که تنها داشتن تجربه در امر فروش و کسب سابقه در فروش محصول نمی تواند ضامن موفقیت فروش یک فروشنده باشد. پس لزوم داشتن معلومالت و دانش در فروش از الزامات کار فروشنده هست که باید طی مراحل و مدارج لازم و دانشگاهی طی شود. پس از آن شاهد موفقیت و رشد فروش فروشنده و مجموعه خواهیم بود.
- فروش به صورت فیزیکی که با مراجعه مشتری به دفتر فروش شرکت انجام می شود
- فروش به صورت تلفنی که با تماس تلفنی مشتری با کارشناس فروش انجام می شود
- فروش به صورت اینترنتی که مشتری با مراجعه به صفحه رسمی شرکت در اینترنت و با مشاهده محصولات اقدام به خرید می نماید
- فروش فیزیکی در نمایندگی های رسمی شرکت پاکال در سراسر کشور که با مراجعه حضوری مشتری امکان پذیر شده است
البته اشاره به این فرایند که در برخی از انواع فروش نه تنها فقط مشتری به مجموعه تولید مراجعه می کند بلکه فروشندگان نیز به مشتری مراجعه می کنند. مثلا در نوع فیزیکی میتوان کارشناس فروش و یا ویزیتور متخصص را که معمولا مرد هستند را بعد از آموزش های لازم برای ویریت و معرفی محصول به مراکز خرید و پخش مواد شوینده فرستاد تا پس از متقاعد کردن آنها سفارش آنها را اخذ نماید. یا در مورد بازاریابی تلفنی می توان همزمان با تلفن مشتریان با مجموعه نفری را مشخص نمود تا با فعالین این حوزه تماس گرفته و با معرفی محصولات شوینده شرکت نسبت به ثبت سفارش فروش اقدام نمود. در ضمن نمایندگان فروش استانی نیز می توانند پیش قدم شده و افرادی را برای بازاریابی و معرفی به مراکز پخش شوینده بفرستند.
تمامی این مراحل و اجرای صحیح آنها می تواند منجر به رشد میزان فروش در بازه زمانی مشخص شود که غادات آن به مجموعه تولید و نفرات فروش واصل خواهد شد.
بسته بندی های مایع دستشویی
مایع دستشویی با انواع مدلها و بستهبندیهای مختلفی در بازار موجود است.
برخی از مدلهای مایع دستشویی شامل:
- مایع دستشویی به صورت پمپی: این نوع مایع دستشویی در بطریهایی براحتی قابل دسترسی هستند و با قرار دادن دست زیر پمپ، مایع به دست میآید.
- مایع دستشویی بستهبندی شده: این نوع مایع دستشویی در بستهبندیهای تکباره و چند باره قابل دسترسی هستند.
- مایع دستشویی با دریچه: این نوع مایع دستشویی دارای دریچه است که با فشردن بطری، مایع به دست میآید.
- مایع دستشویی اکسیژنه: این نوع مایع دستشویی دارای ترکیبات ضدعفونیکننده و اکسیژنه است.
بیشتر اوقات مشاهده می شود که کسب و کارهایی که در اماکن خاصی با سرمایه گذاری های زیاد و برنامه ریزی های خاصی ایجاد و تاسیس می شود.
ولی بعد از مدتی به علت رکود در بازار خرید و فروش و مواجه شدن جامعه با مشکلات اقتصادی مردم دیگر آنطور که باید و شاید نمیتوانند اجناس آن فروشگاه را خریداری نموده و آن کسب و کار خاص بعد از مدتی مجبور به تغییر شغل و جمع کردن فروشگاه شود.
اما در خصوص فروش مواد شوینده و بخصوص مایع دستشویی که در اوضاع برخی بیماری مانند کرونا همیشه جزء ضروریات روزمره می باشد، شغلی با درآمد خوب و همیشگی هست.
کارخانه مایع دستشویی کجاست?
گشتن خریداران عمده مواد شوینده برای پیدا نمودن کارخانه مایع دستشویی امری اجتناب ناپذیر می باشد. چرا که بیشتر عمده فروشانی که در حوزه خرید و فروش مایع دستشویی کار می کنند تمایل زیادی دارند تا بعنوان تامین کننده از کارخانه تولید کننده مایع دستشویی خریداری نمایند.
تا همزمان با تهیه جنس با اصالت قیمت مناسب نیز تامین نمایند. شما تجار گرامی برای ارتباط با کارخانه مایع دستشویی ارزان با ما همراهی نمایید.
شرکت پاکال که با تاسیس کارخانه مایع دستشویی در پی کسب رضایت خریداران هست. طی ۳۰ سال گذشته با استفاده از بهترین مواد سعی در تولید مایعات دستشویی با کیفیت نموده است. کارخانه پاکال جدیدترین دستگاه ها را در اختیار دارد. این دستگاه های پیشرفته قادر خواهند بود که مرغوب ترین مواد شوینده را تولید نمایند.
نماینده فروش مایع دستشویی
اکثریت استان های کشور دارای نماینده فروش مایع دستشویی از طرف کارخانه هستند. که بصورت مستقیم دارای قیمتهایی مصوب و تعیین شده از سوی کارخانه هستند که آماده خدمت رسانی و ارائه مایع دستشویی بدون واسطه و با کیفیت به خریداران هستند. برای اگاهی از اطلاعات نمایندگان فروش با شماره مشاوران کارخانه تماس گرفته و اطلاعات خود را کامل نمایید.
مایع دستشویی ارزان
آیا مایع دستشویی ارزان قیمت نشان دهنده این است که ماده شوینده کیفیت لازم را ندارد یا اینکه نشان از قدرت و توان تولید کننده در تولید محصولات شوینده دارد؟
در برخی موارد داشتن قیمت ارزان یعنی کیفیت پایین محصول ولی در شرکت ما به دلیل تولید مواد اولیه توسط مهندسان شرکت و قیمت ارزان تمام شده مواد اولیه است. به همین دلیل مایع دستشویی هم با قیمت ارزان و مناسب ارایه خواهد شد.
مصرف مایع دستشویی پمپی بستگی به ابعاد مختلفی مانند تعداد استفادههای روزانه، تعداد افراد در خانواده و حجم مایع دستشویی استفاده شده در هر بار استفاده دارد. با این حال، میتوان برآوردی ساده از میزان مصرف مایع دستشویی پمپی داشت.
مدت زمان استفاده میانگین برای شستن دست با مایع دستشویی پمپی حدود ۱۰ ثانیه است. بنابراین اگر در یک خانواده ۴ نفره هر فرد صبح و شب دوبار دستشویی کند، با استفاده از مایع دستشویی پمپی هر فرد نیاز به ۸۰ میلی لیتر مایع دارد. با در نظر گرفتن ۴ نفر، برای یک روز نیاز به ۳۲۰ میلیلیتر مایع دستشویی است. در نتیجه، در مدت یک ماه ۸ لیتر مایع دستشویی پمپی برای خانواده ۴ نفره استفاده میشود.
میزان تولید مایع دستشویی
شرکت پاکال روزانه ۱۵۰ تن پودر لباسشویی در نوع دستی و ماشینی تولید می کند. و برای عرضه در بازارها آماده و بسته بندی می نماید. شرکت هر روزه مقدار ۱۰ تن انواع مایع دستشویی در رنگ ها و رایحه های متنوع تولید می کند. که در کل موجب پیشرفت و ترقی شرکت از لحاظ اعتبار و سود خواهد بود.
مایع دستشویی گالنی
مایع دستشویی گالنی، از نوع بزرگ و صنعتی مایع دستشویی است که برای استفاده در محیطهایی مانند مدارس، بیمارستانها، ادارات و… تولید میشود. این نوع مایع دستشویی به علت مصرف بالا در محیطهای با جمعیت بالا، بطریهای بزرگ و به صورت گالن به فروش میرسد.
مایع دستشویی گالنی به دلیل برچسبهایی که به صورت شفاف روی شیشههای آن قرار دارد، مصرف کننده میتواند مقدار دقیقی از مایع مورد نیاز خود را تعیین و مصرف کند. استفاده از این نوع مایع دستشویی نیز از نظر اقتصادی بسیار مناسب است، زیرا مصرف کننده باید میزان کمتری از مایع را برای شستشوی دست خود استفاده کند و در نتیجه صرفهجویی در مصرف رخ میدهد.
خرید مایع دستشویی گالنی دارای مزایای زیادی است:
- صرفهجویی در هزینه: خرید مایع دستشویی گالنی به دلیل حجم بالای آن، هزینه کمتری دارد و صرفهجویی در هزینههای خانواده را فراهم میکند.
- استفادهی دوامپذیرتر: مایع دستشویی گالنی دارای حجم بسیار بالایی است و در شرایطی که تعداد زیادی از افراد از آن استفاده میکنند، توصیه میشود.
- حفظ محیط زیست: خرید مایع دستشویی گالنی به جای استفاده از بطریها، زمینه ایجاد زباله میکاهد و محیط زیست را حفظ میکند.
- استفاده آسان: استفاده از مایع دستشویی گالنی برای مقیاسبندی و استفاده کردن به راحتی و بدون هدررفت، امکانپذیر است. با استفاده از پمپهای مخصوص، مقدار دقیقی از مایع برای هر دفعه به دست میآید.
- بستهبندی صنعتی: مایع دستشویی در بسته بندی گالنی میتواند بستهبندی صادراتی و صنعتی باشد که در بیشتر مراکز و استفاده در صنایع سبک و پرکاربرد میباشد.
پس با این تفاسیر که از مزایای خرید و استفاده شوینده های گالنی مطلع شدیم بیائید به سود و میزان سودی که از خرید و فروش عائد خواهد شد بپردازیم.
بازدیدها: 168